چاپ جعبه لوازم یدکی

چاپ جعبه لوازم یدکی
جعبه لوازم یدکی
چاپ جعبه لوازم یدکی

چاپ جعبه لوازم یدکی

چاپ جعبه لوازم یدکی در چاپخانه سه پاس به صورت ساده و لمینیتی انجام میشود . با گسترش و پیشرفت صنایع خوردو سازی و برای عرضه محصولات یدکی نیاز به چاپ حرفه ای روز به روز گسترش می یابد . شرکت های تولید لوازم یدکی برای جلب رضایت مشتری و کسب فروش بالا نیاز به چاپ جعبه لوازم یدکی با کیفیت بالا دارند. به طور کلی یکی از عوامل مهم در فروش محصولات خودرویی بهره گیری از یک بسته بندی حرفه ای می باشد. نکته مهم در رابطه با بسته بندی لوازم یدکی این است که ارائه اطلاعات فنی و یا نحوه نصب و استفاده از محصول بر روی بسته بندی باعث ترغیب مشتری برای خرید محصول می شود. در واقع باید علاوه بر بسته بندی جذاب،ترفند های فروش را نیز در نظر گرفت یا طراحی جعبه و بسته بندی را با بازاریابی محصول در هم آمیخت. در عصر کنونی که عصر اطلاعات می باشد و هر لحظه اطلاعات نوین در دسترس همگان قرار میگیرد،باید صلایق و علاقه مندی های بازار هدف را در نظر گرفت تا بتوان به فروش بالا دست یافت.

بسته بندی لوازم یدکی هم میتواند مشخصات محصول مورد نظر را ارائه دهد و هم میتواند محصول را در برابر انواع صدمات حفظ نماید. زیرا تولید جعبه لوازم یدکی به گونه ای انجام میشود که محصول سالم به دست مشتری برسد . بسته بندی هویت و معرفی کننده محصول می باشد زیرا برای دیده شدن و جلب توجه مصرف کننده در کوتاهترین زمان باید یک بسته بندی جذاب و چشم نواز داشت. اهمیت این موضوع باعث به وجود آمدن علم بسته بندی شده است زیرا در دنیای پر رقابت امروز تنها تبلیغات موثر و بسته بندی های خلاقانه و جذاب باعث افزایش فروش می شود.

نکات فنی چاپ جعبه لوازم یدکی

لوازم یدکی در انواع وزن ها و سایزهای مختلف موجود می باشد. به همین منظور تولید جعبه لوازم یدکی نیز دارای تنوع بالایی است. چاپ جعبه لوازم یدکی به دو صورت انجام می شود.

1- چاپ جعبه لوازم یدکی بر روی مقوای پشت طوسی

2- چاپ جعبه لوازم یدکی لمینتی

بسته بندی و جعبه لوازم یدکی که سبک بوده و وزن کمی دارند بر روی مقوا پشت طوسی انجام می شود. مقوا پشت طوسی مقاومت و استحکام لازم برای حفظ محصول را دارد. برای چاپ جعبه لوازم یدکی که قرار است محصولی با وزن بالا را در خود جای دهد از مقوا پشت طوسی استفاده میشود اما پس از چاپ بر روی کارتن مخصوص لمینت می شود تا بتواند استحکام بالایی داشته باشد. برای جعبه های لمینتی از مقوا پشت طوسی گرم پایین استفاده  می شود تا بتوان به راحتی بر روی کارتن Eفلوت لمینت کرد.در صورت نیاز به جعبه ضخیم تر برای تحمل وزن بیشتر،می توان از کارتن Aویا Bفلوت استفاده نمود. در واقع جعبه های  لمینتی با توجه به نوع کارتنی که لمینت می شود دسته بندی می شوند.

مراحل چاپ جعبه های لوازم یدکی

جعبه لوازم یدکی به دلیل سایز های مختلف محصولات تنوع بالایی دارند. در نتیجه برای شروع تولید جعبه لوازم یدکی نیاز به طرح تیغ می باشد تا ابعاد و اندازه جعبه مشخص شود تا بتوان با توجه به آن طراحی طرح مورد نظر را انجام داد. ما در مجموعه چاپ سه پاس توسط نرم افزار های حرفه ای مانند Artios Cad توانایی طراحی و پیش نمایش نهایی انواع جعبه ها را داریم تا مشتری بتواند یک دید کلی از جعبه قبل از چاپ را بدست آورد.  بعد از طراحی،چاپ جعبه لوازم یدکی شروع می شود و بعد از چاپ نیز می توان برای چشم نوازتر کردن جعبه،بر روی آن سلفون و یا UV زد و در پایان برای تکمیل جعبه آن را تیغ زنی میکنند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ انواع جعبه ها بر روی لینک چاپ جعبه کلیک نمایید.

www.google.com

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد