چاپ جعبه کلوچه

چاپ جعبه کلوچه

چاپ جعبه کلوچه برای ارائه یک محصول با کیفیت بسیار مهم است.کلوچه یک محصولی است که به عنوان تغذیه سالم شناخته شده است  و هم برای هدیه و سوغاتی استفاده می شود پس لازم است که یک محصول با بسته بندی حرفه ای به دست مشتری برسد تا هم از کیفیت آن راضی باشد و هم برای سوغاتی دادن مناسب باشد.تقریبا تمام مشتریان دوست دارند با یک بسته بندی زیبا این محصول را هدیه دهند در نتیجه چاپ و بسته بندی جعبه کلوچه برای راضی کردن مشتری بسیار مهم است. چاپ و تولید جعبه کلوچه به صورت چهار رنگ انجام می شود و با طلاکوب زنی و یووی موضعی می توان جعبه کلوچه را چشم نواز کرد.جعبه کلوچه به صورت 4عددی ،6عددی ،8عددی و… چاپ و بسته بندی می شود.بسته بندی های خلاقانه و استفاده از شکل های خاص در بسته بندی کلوچه می تواند فروش شما را بالا ببرد.

برای مشاوره رایگان در رابطه با چاپ انواع جعبه کلوچه با شماره تلفن  09127423874 تماس حاصل فرمایید

پاسخ گوی شما عزیزان در تلگرام و واتس آپ نیز خواهیم بود.

کلوچه یک محصولی است که بازار رقابتی بزرگی دارد در نتیجه برای خود نمایی و جذب مشتری بیشتر به نکات زیر توجه کنید:

در چاپ و ساختار جعبه کلوچه،طراحی ظاهری بسیار مهم است زیرا یک بسته بندی جذاب با رنگ های شاد مشتری را برای خرید محصول شما راغبتر می کند.در واقع برای اینکه برند شما در ذهن مشتری حک شود،از یک طراحی حرفه ای بهره ببرید. در بعضی مواقع میتوان از ساک خرید برای بسته بندی کلوچه استفاده کرد این کار برد تبلیغاتی بالایی دارد.

نکات فنی چاپ و تولید جعبه کلوچه

چاپ و بسته بندی جعبه کلوچه بر روی مقوای ایندربرد و یا پشت طوسی انجام می شود.مقوای ایندربرد بهداشتی بوده و کیفیت بالایی که برای چاپ این جعبه نیاز است را ارائه می دهد. برای جعبه های کلوچه که تعداد کمتری کلوچه درون آن است از مقوا ایندبرد 270 گرمی استفاده  می شود. برای چاپ جعبه های کلوچه که وزن بالایی درون آن قرار میگیرد از مقوا پشت طوسی استفاده می شود که بعد از چاپ بر روی کارتن  E فلوت لمینت می شود. جعبه هایی که به صورت ساک خرید می باشند از گلاسه 200 گرمی استفاده می شود.

نکات مهم در مورد چاپ و بسته بندی جعبه کلوچه

1- برای اینکه برند خود را در ذهن مشتری حک کنید از یک طراحی حرفه ای بهره ببرید.

2- با طرح ها و سایزهای خلاقانه مشتری را برای خرید محصول خود راغب کنید.

3- مقوا ایندربرد کیفیت چاپ بالایی دارد در انتخاب نوع مقوا دقت نمایید.

4- از سلفون کشی و طلاکوب برای بهتر دیده شدن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ انواع جعبه بر روی لینک چاپ جعبه کلیک نمایید.

 

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد