چاپ کتاب و مجله

چاپ کتاب و مجله

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در چاپ سه پاس چاپ کتاب و مجله های مختلف می باشد. چاپ سه پاس با در اختیار داشتن ماشین آلات چاپ و صحافی آماده چاپ انواع کتاب و مجله می باشد. برای مشاهده نمونه های چاپ شده به بخش نمونه کارها مراجعه فرمائید

در عرف مطبوعات هر گاه ترتیب انتشار نشریه ای حداکثر ماهی یک بار باشد بر آن عنوان مجله می گذارند. قطع،تعداد صفحات،ترکیب موضوعی مطالب و حتی نوع ماشین چاپی که مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مواردی است که تفاوت میان ترکیب ظاهری مجله و روزنامه را از آن طریق می توان تشخیص داد.

طراحی کتاب و مجله

برای چاپ کتاب و مجله ابتدا باید طرح های مورد نیاز را آماده کرد که این کار توسط نرم افزارهای فتوشاپ و الستریتور و …انجام می شود و سپس با نرم افزار Indesign که نرم افزار مخصوص صفحه بندی و فرم بندی می باشد کتاب یا مجله فرم بندی شده و برای ارسال به لیتوگرافی برای تهیه زینک آماده می باشد.

چاپ کتاب و مجله

پس از تهیه زینک کار چاپ کتاب و مجله آغاز میشود.عموما جلد کتاب ها به صورت رنگی چاپ می شود اما صفحات داخلی می تواند به صورت رنگی و یا تک رنگ چاپ شود.برای چاپ کتاب به صورت رنگی از ماشین های چهار رنگ استفاده می شود و برای چاپ به صورت تک رنگ از ماشین تک رنگ استفاده خواهد شد.

صحافی کتاب و مجله

پس از چاپ کتاب و مجله با استفاده از ماشین های صحافی مانند تاکن کتاب و یا مجله تا می شود سپس صفحات ترتیب می شوند و با توجه به نوع صحافی،چسب گرم و یا ته دوز منگنه میشوند و در جلد خود قرار میگیرند.

شما عزیزان برای برآورد و استعلام قیمت میتوانید از بخش تماس با ما با متخصصین ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در یافت نمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد