چاپ کاتالوگ و بروشور

چاپ کاتالوگ و بروشور

چاپ کاتالوگ برای معرفی کالا به طور مستقیم به مصرف کننده کاربرد دارد. کاتالوگ یا کالانما،کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا،خدمات،امکانات و …. می باشد که از طرف تولید کننده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می شود.به طور مثال:یک کارخانه داروسازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ را برای پزشکان و داروخانه ها ارسالمی نماید و همین تولبد کننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده،معرفی ممنوعیت های استفاده در موارد خاص و همینطور عوارض جانبی، راه های درمان در صورت استفاده نادرست و…در بسته بندی هر محصول قرار می دهد.

تفاوت کاتالوگ و بروشور

چاپ کاتالوگ بیشتر به جنبه تجاری،بازاریابی و جذب مخاطب توجه می شود در حالی که در چاپ بروشور معرفی جزئیات کالا و خدمات مد نظر می باشد در چاپ کاتالوگ ها عموما از تصاویر و طراحی های جذاب جهت معرفی بهتر استفاده می شود اما در چاپ بروشور علاوه بر تصاویر از نقشه شماتیک کالا هم استفاده می شود. بعلاوه نوع دیگری از ابزارهای اطلاع رسانی که از نظر ظاهر،شباهت زیادی به کاتالوگ و بروشور دارد،پمفلت نام دارد که معمولا در کاربردهای فرهنگی،آموزشی،بهداشتی و … با اهداف اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

صحافی کاتالوگ و بروشور

پس از چاپ کاتالوگ و بروشور نیاز به صحافی می باشد.کاتالوگ ها بعد از چاپ سلفون کشی شده و سپس خط تا زده می شوند اما بروشور ها با دستگاه تاکن تا زنی می شوند(تازنی آکاردئونی)

چاپ سه پاس با در اختیار داشتن دستگاه های صحافی مانند تاکن 6 شانه تمام اتوماتیک و سلفون کشی گرم و لترپرس آماده ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت می باشد(مشاهده نمونه کارها)

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد