چاپ لفاف

چاپ لفاف کاغذی

یکی از بسته بندی هایی که طی سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ لفاف کاغذی می باشد.لفاف نوعی از بسته بندی می باشد که برای محصولات مختلف به کار می رود که عموما از محصول در برابر فشار،له شدن و ضربه و….محافظت می کند.لفاف کاغذی در رده انواع بسته بندی قرار دارد که میتوان انواع طرح ها را بر روی آن چاپ کرد و عملیات های تکمیلی پس از چاپ را بر روی آن اجرا کرد.برای مطالعه دقیقتر در مورد بسته بندی بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

                                                                                                                                            چاپ جعبه و بسته بندی

انواع لفاف بسته بندی

چاپ لفاف در دو نوع نایلونی و کاغذی انجام می شود که ما در مجموعه خود توانایی چاپ لفاف کاغذی را داریم و به طور تخصصی چاپ لفاف بسته بندی کاغذ A4 را انجام میدهیم.

چاپ لفاف نایلونی

لفاف های مورد استفاده در بسیاری از صنایع از جنس نایلونی می باشند.این لفاف ها در انواع گوناگون از متریال ها موجود هستند و بنا به در خواست مشتری و نوع محصول چاپ و عرضه می شوند که دارای خاصیت بهداشتی نیز می باشند.لفاف های نایلونی توسط دستگاه های چاپ رول مانند فلکسو،گراور و…. چاپ می شوند که سیستم چاپی آنها با چاپ افست متفاوت است.

چاپ لفاف کاغذی

چاپ لفاف بسته بندی کاغذی بر روی گلاسه 100گرم و یا 115 گرم صورت میگیرد و در مقایسه با لفاف های نایلونی مقرون به صرفه بوده همچنین چاپ لفاف کاغذی در تیراژ های مختلف امکان پذیر است و همچنین برای بسته بندی کاغذ A4 بسیار مناسب است.چاپ لفاف بسته بندی کاغذ A4 در سایزهای A3 و A5 نیز امکان پذیر است که چاپ لفاف بسته بندی A4 و A5 بر روی کاغذ45*60 انجام می شود و چاپ لفاف A3 بر روی کاغذ *53*74پس چاپ لفاف آنها به کاخانه تولید کاغذ A4 ارسال می شوند تا بسته های 500تایی کاغذ را بسته بندی کنند

ما در مجموعه خود افتخار همکاری و چاپ لفاف کاغذی برای شرکت های ZD و MZ و SUPIRO را داریم

برای استعلام قیمت با ما تماس حاصل فرمایید

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد