چاپ جعبه مواد غذایی

چاپ جعبه مواد غذایی

چاپ جعبه مواد غذایی یک عامل بسیار مهم برای حفظ و نگهداری محصولات غذایی می باشد. محصولات خوراکی و غذایی جزء نیاز های ضروری انسان ها می باشد که باید به صورت کاملا بهداشتی و سالم به دست مصرف کننده برسد. یک راه حل مطمئن و سود آور چاپ جعبه مواد غذایی می باشد. جعبه محصولات غذایی هم از محصول محافظت می کند و هم یک مزیت تبلیغاتی به شمار می آید. با چاپ جعبه مواد غذایی می توان محصول خود را معرفی کرد زیرا می توان مواد استفاده شده در محصول را بر روی جعبه چاپ کرد.دادن اطلاعات مفید و واقعی به یک خریدار و مصرف کننده از طریق چاپ جعبه مواد غذایی باعث ایجاد حس اعتماد می شود و مصرف کننده برای خرید آن محصول راغبتر می گردد. در تمام فروشگاه ها کلیه محصولات غذایی که از یک بسته بندی جذاب بهره می برند فروش بالایی دارند. در چاپ جعبه مواد غذایی مهمترین عامل بهداشتی بودن جعبه می باشد که این امر با تکنولوژی های امروز بر طرف گردیده است. کلیه محصولات غذایی بعد از قرار گرفتن در یک بسته بندی نایلونی داخل جعبه قرار میگیرند تا محصول ارتباط مستقم با جعبه نداشته باشد.بسیاری از محصولات غذایی که به کشورهای دیگر صادر می شوند باید دارای بسته بندی حرفه ای و بین المللی باشند. چاپ جعبه مواد غذایی معرف محصول می باشد در نتیجه برای داشتن یک برند انحصاری باید از بسته بندی مناسب استفاده کرد.

نکات فنی چاپ جعبه مواد غذایی

چاپ جعبه مواد غذایی بر روی مقوا ایندربرد و پشت طوسی انجام میگیرد.چاپ این جعبه ها به صورت 4 رنگ(تمام رنگی) می باشد. در ابتدای کار باید برای چاپ جعبه مواد غذایی سایز و اندازه جعبه مورد نیاز مشخص باشد تا بتوان بر این اساس طرح تیغ و قالب آن را تهیه کرد. سپس با توجه به قالب طرح مورد نظر را طراحی کرد و چاپ نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ انواع جبعه بر روی لینک چاپ جعبه کلیک نمایید.

انواع چاپ جعبه مواد غذایی

چاپ جعبه برای محصولات غذایی و خوراکی برای محصولات زیر کاربرد دارد

1- محصولات لبنی: این محصولات نظیر پنیر،خامه،پنیر خامه ای،شکلات صبحانه و … دارای اتیکت می باشند تا محصول را معرفی کند.این اتیکت ها یا همان لیبل ها،بر روی مقوا پشت طوسی چاپ می شوند.در واقع این محصولات نیاز به جعبه ندارند
2- محصولات و فرآورده های گوشتی: تعدادی از این محصولات مانند همبرگر ها،میگو،ناکت مرغ و… باید در داخل یک جعبه مقوایی قرار گیرند اما تعدادی از این محصولات نیز دارای اتیکت بوده و نیازی به جعبه ندارد.

3- خوراکی ها: خوراکی هایی نظیر کلوچه،بیسکوییت،شکلات و… نیاز به جعبه های بسیار لوکس و زیبا دارند زیرا این جعبه ها علاوه بر اینکه به صورت عمومی مصرف می شوند،به عنوان هدیه و سوغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تمام حقوق و مطالب منتشر شده در اینجا برای سایت سپاس محفوظ است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد